D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Lähtötason arviointi oppilaantuntemuksen tukena (2024)
Ouakrim-Soivio, N. (2024). Lähtötason arviointi oppilaantuntemuksen tukena. In A. Roiha, & J. Polso (Eds.), Tunne oppilaasi : Oppilaantuntemus opetuksen kulmakivenä (pp. 34-48). Santalahti-kustannus.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ouakrim-Soivio, Najat
Emojulkaisu: Tunne oppilaasi : Oppilaantuntemus opetuksen kulmakivenä
Emojulkaisun toimittajat: Roiha, Anssi; Polso, Jerker
ISBN: 978-952-370-515-9
Julkaisuvuosi: 2024
Ilmestymispäivä: 20.08.2024
Artikkelin sivunumerot: 34-48
Kirjan kokonaissivumäärä: 280
Kustantaja: Santalahti-kustannus
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: oppiminen; arviointi; oppilasarviointi; oppimistulokset; arviointimenetelmät; itsearviointi; vertaisarviointi (arviointimenetelmät); palaute; oppilaat; opettajat; opetussuunnitelmat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2024
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: