D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Lähtötason arviointi oppilaantuntemuksen tukena (2024)


Ouakrim-Soivio, N. (2024). Lähtötason arviointi oppilaantuntemuksen tukena. In A. Roiha, & J. Polso (Eds.), Tunne oppilaasi : Oppilaantuntemus opetuksen kulmakivenä (pp. 34-48). Santalahti-kustannus.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOuakrim-Soivio, Najat

EmojulkaisuTunne oppilaasi : Oppilaantuntemus opetuksen kulmakivenä

Emojulkaisun toimittajatRoiha, Anssi; Polso, Jerker

ISBN978-952-370-515-9

Julkaisuvuosi2024

Ilmestymispäivä20.08.2024

Artikkelin sivunumerot34-48

Kirjan kokonaissivumäärä280

KustantajaSantalahti-kustannus

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatoppiminenarviointioppilasarviointioppimistuloksetarviointimenetelmätitsearviointivertaisarviointi (arviointimenetelmät)palauteoppilaatopettajatopetussuunnitelmat


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2024


Viimeisin päivitys 2024-14-10 klo 20:25