G4 Monografiaväitöskirja
Äänen retoriikka lastenmainoksissa: musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä (2013)


Martti, P. (2013). Äänen retoriikka lastenmainoksissa: musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in humanities, 199. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMartti, Pirkko

ISBN978-951-39-5055-2

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in humanities

ISSN1459-4323

Julkaisuvuosi2013

Sarjan numero199

Kirjan kokonaissivumäärä215

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9

LisätietojaThe rhetoric of sound in children's commercials : music, sound effects and nonlinguistic elements of speech as means of influencing.


YSO-asiasanatbrändäysmainontaäänitelevisiomainontaretoriikkamainoksetvaikuttaminenmusiikkiäänenkäyttömainosmusiikki

Vapaat asiasanatlapset


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-05 klo 20:25