G4 Monografiaväitöskirja
Äänen retoriikka lastenmainoksissa: musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä (2013)
Martti, P. (2013). Äänen retoriikka lastenmainoksissa: musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in humanities, 199. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Martti, Pirkko
ISBN: 978-951-39-5055-2
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in humanities
ISSN: 1459-4323
Julkaisuvuosi: 2013
Sarjan numero: 199
Kirjan kokonaissivumäärä: 215
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9
Lisätietoja: The rhetoric of sound in children's commercials : music, sound effects and nonlinguistic elements of speech as means of influencing.
YSO-asiasanat: brändäys; mainonta; ääni; televisiomainonta; retoriikka; mainokset; vaikuttaminen; musiikki; äänenkäyttö; mainosmusiikki
Vapaat asiasanat: lapset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated