A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Technology-Enhanced Literacy Learning in Zambia: Observations from a Multilingual Literacy Environment (2013)
Ojanen, E., Kujala, J., Richardson, U., & Lyytinen, H. (2013). Technology-Enhanced Literacy Learning in Zambia: Observations from a Multilingual Literacy Environment. Insights on Learning Disabilities: From Prevailing Theories to Validated Practices, 10(2), 103-127.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ojanen, Emma; Kujala, Janne; Richardson, Ulla; Lyytinen, Heikki
Lehti tai sarja: Insights on Learning Disabilities: From Prevailing Theories to Validated Practices
ISSN: 1949-1212
Julkaisuvuosi: 2013
Volyymi: 10
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 103-127
Kustantaja: Learning Disabilities Worldwide
Kustannuspaikka: Maynnard, MA, USA
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: lukutaito; oikeinkirjoitus
Vapaat asiasanat: tietokonevälitteinen kuntoutus; kirjoitusjärjestelmä; nyanja; kirjainten nimet
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2013
JUFO-taso: 1