A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Technology-Enhanced Literacy Learning in Zambia: Observations from a Multilingual Literacy Environment (2013)


Ojanen, E., Kujala, J., Richardson, U., & Lyytinen, H. (2013). Technology-Enhanced Literacy Learning in Zambia: Observations from a Multilingual Literacy Environment. Insights on Learning Disabilities: From Prevailing Theories to Validated Practices, 10(2), 103-127.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOjanen, Emma; Kujala, Janne; Richardson, Ulla; Lyytinen, Heikki

Lehti tai sarjaInsights on Learning Disabilities: From Prevailing Theories to Validated Practices

ISSN1949-1212

Julkaisuvuosi2013

Volyymi10

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot103-127

KustantajaLearning Disabilities Worldwide

KustannuspaikkaMaynnard, MA, USA

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatlukutaitooikeinkirjoitus

Vapaat asiasanattietokonevälitteinen kuntoutus; kirjoitusjärjestelmä; nyanja; kirjainten nimet


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2013

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-05 klo 18:27