A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Collaborative 3D learning games for future learning: teachers’ instructional practices to enhance shared knowledge construction among students (2014)


Hämäläinen, R., & Oksanen, K. (2014). Collaborative 3D learning games for future learning: teachers’ instructional practices to enhance shared knowledge construction among students. Technology, Pedagogy and Education, 23(1), 81-101. https://doi.org/10.1080/1475939X.2013.838451


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHämäläinen, Raija; Oksanen, Kimmo

Lehti tai sarjaTechnology, Pedagogy and Education

ISSN1475-939X

eISSN1747-5139

Julkaisuvuosi2014

Volyymi23

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot81–101

KustantajaRoutledge, Taylor & Francis Group

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/1475939X.2013.838451

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/1475939X.2013.838451

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45353


YSO-asiasanatpelitoppiminenammatillinen koulutushyötypelityhteisöllinen oppiminen

Vapaat asiasanatteachers’ instructional activity; CSCL


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:22