A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Collaborative 3D learning games for future learning: teachers’ instructional practices to enhance shared knowledge construction among students (2014)
Hämäläinen, R., & Oksanen, K. (2014). Collaborative 3D learning games for future learning: teachers’ instructional practices to enhance shared knowledge construction among students. Technology, Pedagogy and Education, 23(1), 81-101. https://doi.org/10.1080/1475939X.2013.838451
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hämäläinen, Raija; Oksanen, Kimmo
Lehti tai sarja: Technology, Pedagogy and Education
ISSN: 1475-939X
eISSN: 1747-5139
Julkaisuvuosi: 2014
Volyymi: 23
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 81–101
Kustantaja: Routledge, Taylor & Francis Group
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/1475939X.2013.838451
Pysyvä verkko-osoite: http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/1475939X.2013.838451
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45353
YSO-asiasanat: pelit; oppiminen; ammatillinen koulutus; hyötypelit; yhteisöllinen oppiminen
Vapaat asiasanat: teachers’ instructional activity; CSCL
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 1