A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Silence and Resistance as Experiences and Presentations of Pupil Agency in Finnish Elementary School English Lessons (2014)
Skinnari, K. (2014). Silence and Resistance as Experiences and Presentations of Pupil Agency in Finnish Elementary School English Lessons. APPLES : journal of applied language studies, 8(1), 47-64. http://apples.jyu.fi/ArticleFile/download/423
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skinnari, Kristiina
Lehti tai sarja: APPLES : journal of applied language studies
ISSN: 1457-9863
eISSN: 1457-9863
Julkaisuvuosi: 2014
Volyymi: 8
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 47-64
Kustantaja: Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://apples.jyu.fi/ArticleFile/download/423
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43401
YSO-asiasanat: oppilaat; toimijuus; osallistuminen; hiljaisuus; vastustus; osallistaminen
Vapaat asiasanat: pupil agency; resistance; affordances; ecological perspective
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: 1