G4 Monografiaväitöskirja
Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa (2014)


Liinamaa, T. (2014). Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 504. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLiinamaa, Tarja

ISBN978-951-39-5806-0

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2014

Sarjan numero504

Kirjan kokonaissivumäärä205

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7

LisätietojaThe nature of meaningful student-mentor -relationships in preschool teacher education. Fenomenografia. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513958077


YSO-asiasanatopettajankoulutusharjoitteluopettaja-oppilassuhdevuorovaikutusmentorointifenomenologiapäiväkodit

Vapaat asiasanatlastentarhanopettajat


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-09-05 klo 22:46