G4 Monografiaväitöskirja
Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa (2014)
Liinamaa, T. (2014). Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 504. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Liinamaa, Tarja
ISBN: 978-951-39-5806-0
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2014
Sarjan numero: 504
Kirjan kokonaissivumäärä: 205
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7
Lisätietoja: The nature of meaningful student-mentor -relationships in preschool teacher education. Fenomenografia. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513958077
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; harjoittelu; opettaja-oppilassuhde; vuorovaikutus; mentorointi; fenomenologia; päiväkodit
Vapaat asiasanat: lastentarhanopettajat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
JUFO-taso: Not rated