A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Creating a bilingual pre-school classroom: the multilayered discourses of a bilingual teacher (2015)


Palviainen, Å., & Mård-Miettinen, K. (2015). Creating a bilingual pre-school classroom: the multilayered discourses of a bilingual teacher. Language and Education, 29(5), 381-399. https://doi.org/10.1080/09500782.2015.1009092


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPalviainen, Åsa; Mård-Miettinen, Karita

Lehti tai sarjaLanguage and Education

ISSN0950-0782

eISSN1747-7581

Julkaisuvuosi2015

Volyymi29

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot381-399

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/09500782.2015.1009092

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80143


YSO-asiasanatneksusanalyysi

Vapaat asiasanatbilingual pre-school education; teacher reflections; bilingual teacher; language policies; bilingual practices


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 14:20