A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Creating a bilingual pre-school classroom: the multilayered discourses of a bilingual teacher (2015)
Palviainen, Å., & Mård-Miettinen, K. (2015). Creating a bilingual pre-school classroom: the multilayered discourses of a bilingual teacher. Language and Education, 29(5), 381-399. https://doi.org/10.1080/09500782.2015.1009092
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Palviainen, Åsa; Mård-Miettinen, Karita
Lehti tai sarja: Language and Education
ISSN: 0950-0782
eISSN: 1747-7581
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 29
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 381-399
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/09500782.2015.1009092
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80143
YSO-asiasanat: neksusanalyysi
Vapaat asiasanat: bilingual pre-school education; teacher reflections; bilingual teacher; language policies; bilingual practices
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 1