A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A Mission Impossible? Learning the Logic of Space with Impossible Figures in Experience-Based Mathematics Education (2015)
Koskimaa, R., & Fenyvesi, K. (2015). A Mission Impossible? Learning the Logic of Space with Impossible Figures in Experience-Based Mathematics Education. Opus et Educatio, 2(1), 70-84. https://doi.org/10.3311/ope.24
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Koskimaa, Raine; Fenyvesi, Kristof
Lehti tai sarja: Opus et Educatio
ISSN: 2064-9908
eISSN: 2064-9908
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 2
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 70-84
Kustantaja: BME MPT Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Julkaisumaa: Unkari
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.3311/ope.24
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50770
YSO-asiasanat: matematiikka
Vapaat asiasanat: logic of space; education; mathematics education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 0