A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A Mission Impossible? Learning the Logic of Space with Impossible Figures in Experience-Based Mathematics Education (2015)


Koskimaa, R., & Fenyvesi, K. (2015). A Mission Impossible? Learning the Logic of Space with Impossible Figures in Experience-Based Mathematics Education. Opus et Educatio, 2(1), 70-84. https://doi.org/10.3311/ope.24


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKoskimaa, Raine; Fenyvesi, Kristof

Lehti tai sarjaOpus et Educatio

ISSN2064-9908

eISSN2064-9908

Julkaisuvuosi2015

Volyymi2

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot70-84

KustantajaBME MPT Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

JulkaisumaaUnkari

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.3311/ope.24

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50770


YSO-asiasanatmatematiikka

Vapaat asiasanatlogic of space; education; mathematics education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 14:16