A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
What is ‘good’ mentoring? Understanding mentoring practices of teacher induction through case studies of Finland and Australia (2016)
Pennanen, M., Bristol, L., Wilkinson, J., & Heikkinen, H. L. (2016). What is ‘good’ mentoring? Understanding mentoring practices of teacher induction through case studies of Finland and Australia. Pedagogy, Culture and Society, 24(1), 27-53. https://doi.org/10.1080/14681366.2015.1083045
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pennanen, Matti; Bristol, Laurette; Wilkinson, Jane; Heikkinen, Hannu L.T.
Lehti tai sarja: Pedagogy, Culture and Society
ISSN: 1468-1366
eISSN: 1747-5104
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 24
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 27-53
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/14681366.2015.1083045
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66458
YSO-asiasanat: mentorointi; opettajat
Vapaat asiasanat: new teachers; practice theory; social practice; teacher induction
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1