A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The use of Web analytics for digital marketing performance measurement (2015)


Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing performance measurement. Industrial Marketing Management, 50(October), 117-127. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJärvinen, Joel; Karjaluoto, Heikki

Lehti tai sarjaIndustrial Marketing Management

ISSN0019-8501

eISSN1873-2062

Julkaisuvuosi2015

Volyymi50

Lehden numeroOctober

Artikkelin sivunumerot117–127

KustantajaElsevier Inc.

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47504


YSO-asiasanatdigitaalinen markkinointitapaustutkimus

Vapaat asiasanatindustrial business; performance measurement; web analytics


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2015

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 14:46