A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The use of Web analytics for digital marketing performance measurement (2015)
Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing performance measurement. Industrial Marketing Management, 50(October), 117-127. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Järvinen, Joel; Karjaluoto, Heikki
Lehti tai sarja: Industrial Marketing Management
ISSN: 0019-8501
eISSN: 1873-2062
Julkaisuvuosi: 2015
Volyymi: 50
Lehden numero: October
Artikkelin sivunumerot: 117–127
Kustantaja: Elsevier Inc.
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/47504
YSO-asiasanat: digitaalinen markkinointi; tapaustutkimus
Vapaat asiasanat: industrial business; performance measurement; web analytics
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2015
JUFO-taso: 3