A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Historiatietoisuus, historiallinen ajattelu ja historian tekstitaidot: Uuden opetussuunnitelman moninaiset lähtökohdat (2016)
Veijola, A. (2016). Historiatietoisuus, historiallinen ajattelu ja historian tekstitaidot: Uuden opetussuunnitelman moninaiset lähtökohdat. Kasvatus ja aika, 10(2), 6-18. http://www.kasvatus-ja-aika.fi/dokumentit/a1_veijola_1606162048.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Veijola, Anna
Lehti tai sarja: Kasvatus ja aika
ISSN: 1797-2299
eISSN: 1797-2299
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 10
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 6-18
Kustantaja: Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://www.kasvatus-ja-aika.fi/dokumentit/a1_veijola_1606162048.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50532
YSO-asiasanat: historia; kasvatus; opetus; opetussuunnitelmat
Vapaat asiasanat: tekstitaidot
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1