A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Historiatietoisuus, historiallinen ajattelu ja historian tekstitaidot: Uuden opetussuunnitelman moninaiset lähtökohdat (2016)


Veijola, A. (2016). Historiatietoisuus, historiallinen ajattelu ja historian tekstitaidot: Uuden opetussuunnitelman moninaiset lähtökohdat. Kasvatus ja aika, 10(2), 6-18. http://www.kasvatus-ja-aika.fi/dokumentit/a1_veijola_1606162048.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVeijola, Anna

Lehti tai sarjaKasvatus ja aika

ISSN1797-2299

eISSN1797-2299

Julkaisuvuosi2016

Volyymi10

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot6-18

KustantajaSuomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.kasvatus-ja-aika.fi/dokumentit/a1_veijola_1606162048.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50532


YSO-asiasanathistoriakasvatusopetusopetussuunnitelmat

Vapaat asiasanattekstitaidot


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 10:20