A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Teacher and Student Evaluative Language in CLIL Across Contexts : Integrating SFL and Pragmatic Approaches (2016)


Llinares, A., & Nikula, T. (2016). Teacher and Student Evaluative Language in CLIL Across Contexts : Integrating SFL and Pragmatic Approaches. In T. Nikula, E. Dafouz, P. Moore, & U. Smit (Eds.), Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education (pp. 189-210). Multilingual Matters. https://doi.org/10.21832/9781783096145-012


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLlinares, Ana; Nikula, Tarja

EmojulkaisuConceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education

Emojulkaisun toimittajatNikula, Tarja; Dafouz, Emma; Moore, Pat; Smit, Ute

ISBN978-1-78309-613-8

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot189-210

Kirjan kokonaissivumäärä296

KustantajaMultilingual Matters

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21832/9781783096145-012

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatopettajatopiskelijatvieraskielinen opetus

Vapaat asiasanatevaluative language; CLIL


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-09-05 klo 19:46