A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Teacher and Student Evaluative Language in CLIL Across Contexts : Integrating SFL and Pragmatic Approaches (2016)
Llinares, A., & Nikula, T. (2016). Teacher and Student Evaluative Language in CLIL Across Contexts : Integrating SFL and Pragmatic Approaches. In T. Nikula, E. Dafouz, P. Moore, & U. Smit (Eds.), Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education (pp. 189-210). Multilingual Matters. https://doi.org/10.21832/9781783096145-012
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Llinares, Ana; Nikula, Tarja
Emojulkaisu: Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
Emojulkaisun toimittajat: Nikula, Tarja; Dafouz, Emma; Moore, Pat; Smit, Ute
ISBN: 978-1-78309-613-8
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 189-210
Kirjan kokonaissivumäärä: 296
Kustantaja: Multilingual Matters
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21832/9781783096145-012
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: opettajat; opiskelijat; vieraskielinen opetus
Vapaat asiasanat: evaluative language; CLIL
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 2