A3 Book section, Chapters in research books
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena (2016)


Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Luukkanen-Hirvikoski, Teija

Parent publication: Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen

Parent publication editors: Karkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana

ISBN: 978-951-39-6772-7

Journal or series: Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja

ISSN: 1457-6899

Publication year: 2016

Number in series: 120

Pages range: 111-135

Number of pages in the book: 383

Publisher: Jyväskylän yliopisto

Place of Publication: Jyväskylä

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8

Publication open access: Not open

Publication channel open access:

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64599

Additional information: Experiences as culture, culture as experiences - cultural studies perspectives on 'experience economy'.


Keywords: enterprises; art collections; fine arts; corporate image; publicity; brands; image (profile); economy

Free keywords: elämystalous


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2016

JUFO rating: 1


Last updated on 2021-09-08 at 09:54