A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena (2016)


Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLuukkanen-Hirvikoski, Teija

EmojulkaisuElämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen

Emojulkaisun toimittajatKarkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana

ISBN978-951-39-6772-7

Lehti tai sarjaNykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja

ISSN1457-6899

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero120

Artikkelin sivunumerot111-135

Kirjan kokonaissivumäärä383

KustantajaJyväskylän yliopisto

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64599

LisätietojaExperiences as culture, culture as experiences - cultural studies perspectives on 'experience economy'.


YSO-asiasanatyrityksettaidekokoelmatkuvataideyrityskuvajulkisuusbränditimagotalous

Vapaat asiasanatelämystalous


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-10-05 klo 00:27