A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Digital Games in Early Childhood : Broadening Definitions of Learning, Literacy, and Play (2017)
Kankaanranta, M., Koivula, M., Laakso, M.-L., & Mustola, M. (2017). Digital Games in Early Childhood : Broadening Definitions of Learning, Literacy, and Play. In M. Ma, & A. Oikonomou (Eds.), Serious Games and Edutainment Applications. Volume II (pp. 349-367). Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-51645-5_16
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kankaanranta, Marja; Koivula, Merja; Laakso, Marja-Leena; Mustola, Marleena
Emojulkaisu: Serious Games and Edutainment Applications. Volume II
Emojulkaisun toimittajat: Ma, Minhua; Oikonomou, Andreas
ISBN: 978-3-319-51643-1
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 349-367
Kirjan kokonaissivumäärä: 702
Kustantaja: Springer International Publishing
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-51645-5_16
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67062
YSO-asiasanat: digitaaliset pelit; varhaislapsuus; oppiminen; lukutaito
Vapaat asiasanat: leikki
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2