A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A mixed-methods approach to developing an understanding of teachers’ attitudes and their enactment of inclusive education (2018)
Engelbrecht, P., & Savolainen, H. (2018). A mixed-methods approach to developing an understanding of teachers’ attitudes and their enactment of inclusive education. European Journal of Special Needs Education, 33(5), 660-676. https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1410327
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Engelbrecht, Petra; Savolainen, Hannu
Lehti tai sarja: European Journal of Special Needs Education
ISSN: 0885-6257
eISSN: 1469-591X
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 33
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 660-676
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1410327
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56302
YSO-asiasanat: erityiskasvatus; integroitu opetus; inkluusio; opettajat; asenteet; omatoimisuus
Vapaat asiasanat: inclusive education; teacher attitudes; mixed methods
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 1