A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A mixed-methods approach to developing an understanding of teachers’ attitudes and their enactment of inclusive education (2018)


Engelbrecht, P., & Savolainen, H. (2018). A mixed-methods approach to developing an understanding of teachers’ attitudes and their enactment of inclusive education. European Journal of Special Needs Education, 33(5), 660-676. https://doi.org/10.1080/08856257.2017.1410327


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatEngelbrecht, Petra; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Special Needs Education

ISSN0885-6257

eISSN1469-591X

Julkaisuvuosi2018

Volyymi33

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot660-676

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/08856257.2017.1410327

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56302


YSO-asiasanaterityiskasvatusintegroitu opetusinkluusioopettajatasenteetomatoimisuus

Vapaat asiasanatinclusive education; teacher attitudes; mixed methods


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 00:30