A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of study engagement in university students' daily experiences : A multilevel test of moderation (2019)


Ketonen, E., Malmberg, L.-E., Salmela-Aro, K., Muukkonen, H., Tuominen, H., & Lonka, K. (2019). The role of study engagement in university students' daily experiences : A multilevel test of moderation. Learning and Individual Differences, 69, 196-205. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.11.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKetonen, Elina; Malmberg, Lars-Erik; Salmela-Aro, Katariina; Muukkonen, Hanni; Tuominen, Heta; Lonka, Kirsti

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2019

Volyymi69

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot196-205

KustantajaPergamon Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.11.001

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63829


YSO-asiasanatsitoutuminen (toiminta)opiskelukokemuksetkorkeakouluopiskelu

Vapaat asiasanatstudy engagement; daily experiences; task-specific value; situational emotions; university students


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 01:30