A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of study engagement in university students' daily experiences : A multilevel test of moderation (2019)
Ketonen, E., Malmberg, L.-E., Salmela-Aro, K., Muukkonen, H., Tuominen, H., & Lonka, K. (2019). The role of study engagement in university students' daily experiences : A multilevel test of moderation. Learning and Individual Differences, 69, 196-205. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.11.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ketonen, Elina; Malmberg, Lars-Erik; Salmela-Aro, Katariina; Muukkonen, Hanni; Tuominen, Heta; Lonka, Kirsti
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 69
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 196-205
Kustantaja: Pergamon Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.11.001
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63829
YSO-asiasanat: sitoutuminen (toiminta); opiskelu; kokemukset; korkeakouluopiskelu
Vapaat asiasanat: study engagement; daily experiences; task-specific value; situational emotions; university students
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Tulevaisuuden oppimistaidot: Pitkittäistutkimus kansainvälisessä kontekstissa
- Salmela-Aro, Katariina
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 2