A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Differential effects of perceptions of equal, favourable and unfavourable autonomy support on educational and well-being outcomes (2019)
Chatzisarantis, N. L., Ada, E. N., Ahmadi, M., Caltabiano, N., Wang, D., Thogersen-Ntoumani, C., & Hagger, M. (2019). Differential effects of perceptions of equal, favourable and unfavourable autonomy support on educational and well-being outcomes. Contemporary Educational Psychology, 58, 33-43. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.02.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Chatzisarantis, Nikos L.D.; Ada, Elif Nilay; Ahmadi, Malek; Caltabiano, Nerina; Wang, Deming; Thogersen-Ntoumani, Cecilie; Hagger, Martin
Lehti tai sarja: Contemporary Educational Psychology
ISSN: 0361-476X
eISSN: 1090-2384
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 58
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 33-43
Kustantaja: Elsevier Inc
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.02.002
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67552
YSO-asiasanat: opiskelijat; itsemäärääminen; tukeminen; hyvinvointi (terveydellinen); opintomenestys
Vapaat asiasanat: equality in autonomy support; differential treatment; need satisfaction; academic achievement
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 3