A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Differential effects of perceptions of equal, favourable and unfavourable autonomy support on educational and well-being outcomes (2019)


Chatzisarantis, N. L., Ada, E. N., Ahmadi, M., Caltabiano, N., Wang, D., Thogersen-Ntoumani, C., & Hagger, M. (2019). Differential effects of perceptions of equal, favourable and unfavourable autonomy support on educational and well-being outcomes. Contemporary Educational Psychology, 58, 33-43. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.02.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatChatzisarantis, Nikos L.D.; Ada, Elif Nilay; Ahmadi, Malek; Caltabiano, Nerina; Wang, Deming; Thogersen-Ntoumani, Cecilie; Hagger, Martin

Lehti tai sarjaContemporary Educational Psychology

ISSN0361-476X

eISSN1090-2384

Julkaisuvuosi2019

Volyymi58

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot33-43

KustantajaElsevier Inc

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.02.002

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67552


YSO-asiasanatopiskelijatitsemäärääminentukeminenhyvinvointi (terveydellinen)opintomenestys

Vapaat asiasanatequality in autonomy support; differential treatment; need satisfaction; academic achievement


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:42