A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
KIKS Creativity and Technology for All (2019)
Houghton, A., Oldknow, A., Diego-Mantecón, J. M., Fenyvesi, K., Crilly, E., & Lavicza, Z. (2019). KIKS Creativity and Technology for All. Open Education Studies, 1(1), 198-208. https://doi.org/10.1515/edu-2019-0014
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Houghton, Anthony; Oldknow, Adrian; Diego-Mantecón, José Manuel; Fenyvesi, Kristof; Crilly, Elizabeth; Lavicza, Zsolt
Lehti tai sarja: Open Education Studies
ISSN: 2544-7831
eISSN: 2544-7831
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 1
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 198-208
Kustantaja: De Gruyter
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1515/edu-2019-0014
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67957
Tiivistelmä
A completion rate of 90% suggested that all schools and students could cope with and enjoy the process and associated technology toolkit, which featured social media plus Micro:bit, Tracker and GeoGebra for data collection and modelling.
We have extended the toolkit with simulation software and a graphical programming environment to produce realistic animations of objects in motion. Thus students will have a creativity and technology toolkit to experience the kinds of techniques and skills used by software engineers in the video, games and special effects industries. The toolkit will be on the GeoGebra platform which, in addition to mathematics, embraces STEAM and social media.
YSO-asiasanat: tiede; tekniikka (tieteet); taide; matematiikka; luovuus; oppiminen; menetelmät
Vapaat asiasanat: STEAM; inclusion; data modeling; creativity; technology
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- KIKS - Kids inspire kids for STEM
- Fenyvesi, Kristof
- Euroopan komissio
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 0