A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Esports Transmedia Universes : The Case of Overwatch (2021)


Koskimaa, R., Välisalo, T., Ruotsalainen, M., & Karhulahti, V.-M. (2021). Esports Transmedia Universes : The Case of Overwatch. In D. Y. Jin (Ed.), Global esports : Transformation of Cultural Perceptions of Competitive Gaming (pp. 149-165). Bloomsbury Academic. https://doi.org/10.5040/9781501368745.0014


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKoskimaa, Raine; Välisalo, Tanja; Ruotsalainen, Maria; Karhulahti, Veli-Matti

EmojulkaisuGlobal esports : Transformation of Cultural Perceptions of Competitive Gaming

Emojulkaisun toimittajatJin, Dal Yong

ISBN978-1-5013-6877-6

eISBN978-1-5013-6876-9

Julkaisuvuosi2021

Artikkelin sivunumerot149-165

Kirjan kokonaissivumäärä336

KustantajaBloomsbury Academic

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5040/9781501368745.0014

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75799


YSO-asiasanatelektroninen urheilutransmedia

Vapaat asiasanatmonimediaisuus


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2021

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 21:41