A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Esports Transmedia Universes : The Case of Overwatch (2021)
Koskimaa, R., Välisalo, T., Ruotsalainen, M., & Karhulahti, V.-M. (2021). Esports Transmedia Universes : The Case of Overwatch. In D. Y. Jin (Ed.), Global esports : Transformation of Cultural Perceptions of Competitive Gaming (pp. 149-165). Bloomsbury Academic. https://doi.org/10.5040/9781501368745.0014
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Koskimaa, Raine; Välisalo, Tanja; Ruotsalainen, Maria; Karhulahti, Veli-Matti
Emojulkaisu: Global esports : Transformation of Cultural Perceptions of Competitive Gaming
Emojulkaisun toimittajat: Jin, Dal Yong
ISBN: 978-1-5013-6877-6
eISBN: 978-1-5013-6876-9
Julkaisuvuosi: 2021
Artikkelin sivunumerot: 149-165
Kirjan kokonaissivumäärä: 336
Kustantaja: Bloomsbury Academic
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5040/9781501368745.0014
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75799
YSO-asiasanat: elektroninen urheilu; transmedia
Vapaat asiasanat: monimediaisuus
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Pelikulttuurien tutkimuksen huippuyksikkö
- Koskimaa, Raine
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2021
JUFO-taso: 2