B1 Non-refereed journal articles
Juu vai ei digiteknologialle? : pandemia haastaa opettajia ja tutkijoita muuttamaan kysymyksiä teknologiatuetusta oppimisesta (2021)


Lämsä, J. (2021). Juu vai ei digiteknologialle? : pandemia haastaa opettajia ja tutkijoita muuttamaan kysymyksiä teknologiatuetusta oppimisesta. Kasvatus, 52(1), 126-130. https://journal.fi/kasvatus/article/view/107975


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsLämsä, Joni

Journal or seriesKasvatus

ISSN0022-927X

eISSN2737-0658

Publication year2021

Volume52

Issue number1

Pages range126-130

PublisherSuomen kasvatustieteellinen seura

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://journal.fi/kasvatus/article/view/107975

Publication open accessNot open

Publication channel open accessDelayed open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88206

Additional informationPuheenvuoroja. Artikkeli perustuu kirjoittajan väitöskirjaan. Artikkeli avautuu Journal.fi -palvelussa 12 kk julkaisemisen jälkeen.


Abstract

Koronaviruspandemian aikana olemme kaikki kehittyneet. Olemme kehittyneet epävarmuuden sietämisessä. Olemme kehittyneet digitaalisen teknologian hyödyntämisessä, kun maito on loppu ja leipäpussissa on vain murut jäljellä. Ja ennen kaikkea olemme kehittyneet käsien pesussa. Kehittymistä edeltää usein kehittäminen. Käsittelenkin puheenvuorossani kehittämistä, sillä myös väitöskirjani (Lämsä 2020) otsikon ensimmäinen sana on ”kehittää” (develop). Kuvaan, miten ja miksi kehitin väitöskirjassani opetusta ja miksi samalla kehitin oppimisen tutkimusta. Sivuan myös käsien pesua.


KeywordsCOVID-19pandemicsonline teachingcomputer-assisted learningcollaborative learninglearning environmentdigitalisation


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2021


Last updated on 2024-22-04 at 18:09