AUDISSION


Päärahoittaja

Rahoittajan antama koodi/diaarinumero6958/31/2023


Päärahoittajan myöntämä tuki (€)

  • 496 560,00


Rahoitusohjelma


Hankkeen aikataulu

Hankkeen aloituspäivämäärä01.01.2024

Hankkeen päättymispäivämäärä31.08.2025


Tiivistelmä

Markkinointiteollisuus on yksi planeetan tuhlaavimpia toimialoja. Mikään muu toimiala ei suvaisi sellaisten tuotteiden (mainosten) julkaisemista, joiden tiedetään olevan 98 % tehottomia. Tämän projektin tavoitteena on kehittää Jyväskylän yliopiston johtavien asiantuntijoiden kehittämä uusi, tieteeseen perustuva, skaalautuva, mainoksen ennustekehys, joka sisältää edistyneen multimodaalisen videoanalyysiteknologian, optimaalinen polku projektin jälkeiseen kaupallistamiseen. Tulevaisuuden tavoitteena on tarjota keskeisille sidosryhmille, kuten mainostoimistoille, yrityksille, sisällöntuottajille ja vaikuttajille tapa "koe" mainoksia ennen kampanjaa tunnistaakseen ne, jotka todennäköisimmin sitouttavat kohdeyleisönsä, mikä vähentää hukkaa, vähentää kustannuksia ja lisää sekä tehokkuus että vaikuttavuus. Teemme sekä kaupallistamistutkimuksen valmistelua että soveltavaa kaupallistamistutkimusta yhteistyössä useiden toimialakumppaneiden kanssa luodaksemme yhdessä suorituskyvyn ennustusratkaisumme. Konkreettisia tuotoksia ovat kaksi patenttihakemusta, kaksi vertaisarvioitua aikakauslehtiartikkelia ja huipputeknologiaan perustuva benchmark-ennusteratkaisu.


Vastuullinen johtaja


Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)


Päävastuullinen yksikkö


Seurantakohteet

ProfiloitumisalueHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.WellResurssiviisausyhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Wisdom


Viimeisin päivitys 2024-16-05 klo 13:12