Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 1. kierros (Profi1)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 292466
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 5 700 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.02.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Tiivistelmä
Profilointikohteet, Profi1 (2015-2019)
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Web-sivut
https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/tutkimuksen-profiili/profilointi-ja-nousevat-alat
Seurantakohteet
Profiloitumisalue: Kiihdytinfysiikka ja subatomäärinen fysiikka (Jyväskylän yliopisto JYU); Kyberturvallisuus (Jyväskylän yliopisto JYU); Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe
Vapaat asiasanat
Kiihdytinlaboratorio; Oppiminen ja opettaminen; Kyberturvallisuus
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Subtypes of mathematical learning disability and their antecedents : A cognitive diagnostic approach (2023) Ouyang, Xiangzi; et al.; A1
- A multidimensional adapted process model of teaching (2022) Metsäpelto, Riitta-Leena; et al.; A2; OA
- Investigating quality indicators of early childhood education programs in Kosovo, Ukraine and Finland (2022) von Suchodoletz, Antje; et al.; A1; OA
- Literacy instruction activities and their associations with first graders’ reading performance in two transparent orthographies (2022) Ruotsalainen, Jenni; et al.; A1; OA
- Multiple mini-interviews as a selection tool for initial teacher education admissions (2022) Metsäpelto, Riitta-Leena; et al.; A1; OA
- Parental Trust in Teachers and Children’s Interest in Reading and Math : A Longitudinal Study (2022) Lerkkanen, Marja-Kristiina; et al.; A1; OA
- Self-Efficacy and Study Burnout Among IT Students : Challenges and Potentials (2022) Järvinen, Miitta; et al.; A4; OA; 978-9935-9655-6-1
- Special Education Teachers’ Identification of Students’ Reading Difficulties in Grade 6 (2022) Virinkoski, Riitta; et al.; A1; OA
- Benefits of Integrating an Explicit Self-Efficacy Intervention With Calculation Strategy Training for Low-Performing Elementary Students (2021) Koponen, Tuire; et al.; A1; OA
- Coherence between brain activation and speech envelope at word and sentence levels showed age-related differences in low frequency bands (2021) Kolozsvári, Orsolya B; et al.; A1; OA