Oppimisen itsesäätely ja luokkahuonedialogi avoimissa oppimisympäristöissä: Haasteet, mahdollisuudet ja tukeminen (SCOLE)


Päärahoittaja

Rahoittajan antama koodi/diaarinumero318077


Päärahoittajan myöntämä tuki (€)

  • 232 426,00


Rahoitusohjelma


Hankkeen aikataulu

Hankkeen aloituspäivämäärä01.09.2018

Hankkeen päättymispäivämäärä31.12.2021


Tiivistelmä

This research project will contribute to the field of classroom interaction and learning research by investigating theoretical facilitators,
in particular, students’ self- and co-regulated learning competencies and teacher and peer scaffolding, as contributors to productive
collaborative classroom dialogue in both naturally evolving interactions in open learning environments at primary schools and in a
participatory intervention design using scripting as a way of scaffolding. In addition, a central goal is to develop a systematic,
comprehensive coding scheme for analysis of naturally emerging collaborative dialogues.


Vastuullinen johtaja


Päävastuullinen yksikkö


Seurantakohteet


Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset


Viimeisin päivitys 2024-17-04 klo 12:57