D2 Article in a professional book
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä (2022)


Mertala, P. (2022). Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 14-16). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsMertala, Pekka

Parent publicationTyöyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN978-952-7475-45-4

eISBN978-952-7475-56-6

Journal or seriesKansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN2342-5970

Publication year2022

Number in series16

Pages range14-16

Number of pages in the book87

PublisherKansallinen audiovisuaalinen instituutti

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82382

Additional informationKokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


Keywordschildren (age groups)digital competencemedia literacyinformation and communications technologyearly childhood education and carepreschool educationearly childhood education and care teacherspedagogy


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2022


Last updated on 2024-30-04 at 17:56