D2 Article in a professional book
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot (2022)


Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsTarnanen, Mirja; Hankala, Mari

Parent publicationTyöyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN978-952-7475-45-4

eISBN978-952-7475-54-6

Journal or seriesKansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN2342-5970

Publication year2022

Number in series16

Pages range36-39

Number of pages in the book87

PublisherKansallinen audiovisuaalinen instituutti

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82941

Additional informationKokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


Keywordspedagogyprimary and lower secondary educationlower comprehensive school pupilsmultisectoralitycurriculum subjectsphenomenaproject learninginvestigative learningcooperation (general)know-how


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2022


Last updated on 2024-22-04 at 16:03