D2 Article in a professional book
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot (2022)
Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Tarnanen, Mirja; Hankala, Mari
Parent publication: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?
ISBN: 978-952-7475-45-4
eISBN: 978-952-7475-54-6
Journal or series: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja
ISSN: 2342-5970
Publication year: 2022
Number in series: 16
Pages range: 36-39
Number of pages in the book: 87
Publisher: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82941
Additional information: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.
Keywords: pedagogy; primary and lower secondary education; lower comprehensive school pupils; multisectorality; curriculum subjects; phenomena; project learning; investigative learning; cooperation (general); know-how
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2022