D2 Article in a professional book
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot (2022)


Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Tarnanen, Mirja; Hankala, Mari

Parent publication: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN: 978-952-7475-45-4

eISBN: 978-952-7475-54-6

Journal or series: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN: 2342-5970

Publication year: 2022

Number in series: 16

Pages range: 36-39

Number of pages in the book: 87

Publisher: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82941

Additional information: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


Keywords: pedagogy; primary and lower secondary education; lower comprehensive school pupils; multisectorality; curriculum subjects; phenomena; project learning; investigative learning; cooperation (general); know-how


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2022


Last updated on 2023-02-05 at 13:32