G5 Artikkeliväitöskirja
Digitization of the communication and its implications for marketing (2014)


Taiminen, H. (2014). Digitization of the communication and its implications for marketing [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in business and economics, 152. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTaiminen, Heini

ISBN978-951-39-5929-6

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in business and economics

ISSN1457-1986

Julkaisuvuosi2014

Sarjan numero152

Kirjan kokonaissivumäärä118

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Tapaustutkimus. Haastattelututkimus. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513959302


YSO-asiasanatdigitaalinen markkinointimarkkinointiasiakkaatasiakkuudenhallintayrityksetyhtiötbränditbrändäysviestintäorganisaatioviestintäverkkoviestintäInternetdigitaalinen mediasosiaalinen mediapikaviestiohjelmatpienet ja keskisuuret yrityksetkansainväliset yrityksetyritysmarkkinointiyritysstrategiatstrateginen johtaminen

Vapaat asiasanatdigitalisoituminen; haasteet; sisäinen tiedotus


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2014

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-04-04 klo 23:45