G5 Artikkeliväitöskirja
Digitization of the communication and its implications for marketing (2014)
Taiminen, H. (2014). Digitization of the communication and its implications for marketing [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in business and economics, 152. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Taiminen, Heini
ISBN: 978-951-39-5929-6
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in business and economics
ISSN: 1457-1986
Julkaisuvuosi: 2014
Sarjan numero: 152
Kirjan kokonaissivumäärä: 118
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2
Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Tapaustutkimus. Haastattelututkimus. Myös Verkkojulkaisu: ISBN 9789513959302
YSO-asiasanat: digitaalinen markkinointi; markkinointi; asiakkaat; asiakkuudenhallinta; yritykset; yhtiöt; brändit; brändäys; viestintä; organisaatioviestintä; verkkoviestintä; Internet; digitaalinen media; sosiaalinen media; pikaviestiohjelmat; pienet ja keskisuuret yritykset; kansainväliset yritykset; yritysmarkkinointi; yritysstrategiat; strateginen johtaminen
Vapaat asiasanat: digitalisoituminen; haasteet; sisäinen tiedotus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2014
Alustava JUFO-taso: Not rated