O1 Abstrakti
Content Marketing Cues on Social Media (2024)
Wahid, R., Selvarajah, M., Neto, P., Mavrolampados, A., Rauf, M., El Hosri, E.-L., Luck, H., Khriyenko, O., & Luck, G. (2024). Content Marketing Cues on Social Media. In D. Arli, & L. Robinson (Eds.), ANZMAC 2024 Conference Proceedings : AI for Sustainable Marketing : Bridging Innovation and Responsibility (pp. 344). Australian and New Zealand Marketing Academy. ANZMAC Conference Proceedings. https://www.anzmac2024.com/proceedings
JYU-tekijät tai -toimittajat
![]() | |
![]() | |
![]() | |
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Wahid, Risqo; Selvarajah, Mayura; Neto, Pedro; Mavrolampados, Anastasios; Rauf, Muniba; El Hosri, Eeva-Lotta; Luck, Heidi; Khriyenko, Oleksiy; Luck, Geoff
Emojulkaisu: ANZMAC 2024 Conference Proceedings : AI for Sustainable Marketing : Bridging Innovation and Responsibility
Emojulkaisun toimittajat: Arli, Denni; Robinson, Linda
Konferenssin paikka ja aika: Hobart, Tasmania, Australia, 2.-4.12.2024
Lehti tai sarja: ANZMAC Conference Proceedings
ISSN: 2201-1641
eISSN: 1447-3275
Julkaisuvuosi: 2024
Artikkelin sivunumerot: 344
Kirjan kokonaissivumäärä: 789
Kustantaja: Australian and New Zealand Marketing Academy
Julkaisumaa: Australia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://www.anzmac2024.com/proceedings
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/99167
Tiivistelmä
Content marketing on social media is crucial for brands as it can improve marketing objectives (e.g., advertising profits, stock market returns, sales, and customer lifetime value). Brands use content marketing cues to enhance their content marketing performance—content marketing cues are the signals embedded in content to elicit desirable consumer responses. This conceptual article aims to construct a content marketing cue typology to offer a more thorough and nuanced understanding of each content marketing cue. Grounded on face-to-face and computer-mediated communication research, the typology unveils five general content marketing cues. Each of these cues then splits into two, generating in total ten secondary level content marketing cues. This research offers three contributions to content marketing literature and provides practical guidelines for content marketing practitioners.
YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media; yritykset; brändit; verkkoliiketoiminta
Vapaat asiasanat: sisältömarkkinointi
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- AUDISSION
- Luck, Geoffrey
- Business Finland
OKM-raportointi: Ei raportoida
- Digitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE)
- Markkinointi (Kauppakorkeakoulu JSBE) YMA
- Tekniikka (Informaatioteknologian tiedekunta IT) OHTE; Aiemmin Ohjelmisto- ja tietoliikennetekniikka
- Collective Intelligence (Informaatioteknologian tiedekunta IT) COIN
- Musiikkitiede (Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos MUTKU) MUS
- Resurssiviisausyhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Wisdom
- Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Well