A4 Article in conference proceedings
The nature of teacher discourse during practical work in lower secondary physics education (2015)


Jokiranta, K., Lehesvuori, S., & Viiri, J. (2015). The nature of teacher discourse during practical work in lower secondary physics education. In P. Hästö, & H. Silfverberg (Eds.), Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014 (pp. 23-33). Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura. http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/malu_2014FINAL.pdf


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni

Parent publication: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014

Parent publication editors: Hästö, Peter; Silfverberg, Harry

ISBN: 978-952-93-6404-6

Publication year: 2015

Pages range: 23-33

Number of pages in the book: 114

Publisher: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura

Publication country: Finland

Publication language: English

Persistent website address: http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/malu_2014FINAL.pdf

Open Access: Other way freely accessible online

Publication channel open access:

Publication open access:


Keywords: teachers; physics; schools (educational institutions)

Free keywords: opettaminen


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2015

JUFO rating: 1


Last updated on 2020-17-10 at 18:45