A4 Article in conference proceedings
The nature of teacher discourse during practical work in lower secondary physics education (2015)
Jokiranta, K., Lehesvuori, S., & Viiri, J. (2015). The nature of teacher discourse during practical work in lower secondary physics education. In P. Hästö, & H. Silfverberg (Eds.), Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014 (pp. 23-33). Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura. http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/malu_2014FINAL.pdf
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni
Parent publication: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2014
Parent publication editors: Hästö, Peter; Silfverberg, Harry
ISBN: 978-952-93-6404-6
Publication year: 2015
Pages range: 23-33
Number of pages in the book: 114
Publisher: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura
Publication country: Finland
Publication language: English
Persistent website address: http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/malu_2014FINAL.pdf
Publication open access: Other way freely accessible online
Publication channel open access:
Keywords: teachers; physics; schools (educational institutions)
Free keywords: opettaminen
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2015
JUFO rating: 1