A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Individuality in the Early Number Skill Components Underlying Basic Arithmetic Skills (2018)


Salminen, J., Koponen, T., & Tolvanen, A. (2018). Individuality in the Early Number Skill Components Underlying Basic Arithmetic Skills. Frontiers in Psychology, 9, Article 1056. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.01056


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalminen, Jonna; Koponen, Tuire; Tolvanen, Asko

Lehti tai sarjaFrontiers in Psychology

ISSN1664-1078

eISSN1664-1078

Julkaisuvuosi2018

Volyymi9

Lehden numero0

Artikkelinumero1056

KustantajaFrontiers Research Foundation

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.01056

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59009


YSO-asiasanatmatemaattiset taidotaritmetiikkaalisuoriutuminenvarhaiskasvatuspitkittäistutkimus

Vapaat asiasanatearly number skill components; latent profile analysis; low-performing children; poorest-performing children; preprimary education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-10-05 klo 23:26