B1 Non-refereed journal articles
Opetuskäytänteet ja niiden yhteys lukutaidon kehitykseen ensimmäisinä kouluvuosina (2018)


Tang, X. (2018). Opetuskäytänteet ja niiden yhteys lukutaidon kehitykseen ensimmäisinä kouluvuosina. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 28(3), 5-10. https://bulletin.nmi.fi/2020/06/08/opetuskaytanteet-ja-niiden-yhteys-lukutaidon-kehitykseen-ensimmaisina-kouluvuosina-2/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsTang, Xin

Journal or seriesOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN2342-9046

Publication year2018

Volume28

Issue number3

Pages range5-10

PublisherNiilo Mäki Instituutti

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://bulletin.nmi.fi/2020/06/08/opetuskaytanteet-ja-niiden-yhteys-lukutaidon-kehitykseen-ensimmaisina-kouluvuosina-2/

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessDelayed open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78388

Additional informationLectio Praecursoria


Abstract

Xin Tangin psykologian väitöskirja ”Teaching Practices in Early Primary School: Dimensions, Patterns and Consequences” tarkastettiin Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa 13. joulukuuta 2017. Vastaväittäjänä toimi apulaisprofessori Antje von Suchodoletz (New York University Abu Dhabi) ja kustoksena professori Marja-Kristiina Lerkkanen (Jyväskylän yliopisto).


Keywordsliteracylower comprehensive schoolclassroom workeducational methodschild orientationteacher-pupil relationship

Free keywordsreading skills; primary school


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2018

JUFO rating0


Last updated on 2023-27-02 at 10:11