A3 Book section, Chapters in research books
Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa (2019)


Hankala, M., Kepler-Uotinen, K., & Kankaanranta, M. (2019). Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 17-34). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsHankala, Mari; Kepler-Uotinen, Kaili; Kankaanranta, Marja

Parent publicationTutkimuksesta luokkahuoneisiin

Parent publication editorsRautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja

ISBN978-952-5993-26-4

Journal or seriesAinedidaktisia tutkimuksia

ISSN1799-9596

eISSN1799-960X

Publication year2019

Number in series15

Pages range17-34

Number of pages in the book481

PublisherSuomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttp://hdl.handle.net/10138/298542

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63334


Keywordsprofessional developmentlearningphenomenawell-beingphenomenon-based learning

Free keywordsstudent teachers; digital literacy in the context of mental health


Contributing organizations


Ministry reportingYes

VIRTA submission year2019

JUFO rating1


Last updated on 2024-12-10 at 01:46