A3 Book section, Chapters in research books
Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa (2019)
Hankala, M., Kepler-Uotinen, K., & Kankaanranta, M. (2019). Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 17-34). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Hankala, Mari; Kepler-Uotinen, Kaili; Kankaanranta, Marja
Parent publication: Tutkimuksesta luokkahuoneisiin
Parent publication editors: Rautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja
ISBN: 978-952-5993-26-4
Journal or series: Ainedidaktisia tutkimuksia
ISSN: 1799-9596
eISSN: 1799-960X
Publication year: 2019
Number in series: 15
Pages range: 17-34
Number of pages in the book: 481
Publisher: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: http://hdl.handle.net/10138/298542
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63334
Keywords: professional development; learning; phenomena; well-being; phenomenon-based learning
Free keywords: student teachers; digital literacy in the context of mental health
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2019
JUFO rating: 1