A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The Development of Motivation and Amotivation to Study and Work across Age-Graded Transitions in Adolescence and Young Adulthood (2019)
Symonds, J., Schoon, I., Eccles, J., & Salmela-Aro, K. (2019). The Development of Motivation and Amotivation to Study and Work across Age-Graded Transitions in Adolescence and Young Adulthood. Journal of Youth and Adolescence, 48(6), 1131-1145. https://doi.org/10.1007/s10964-019-01003-4
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Symonds, Jennifer; Schoon, Ingrid; Eccles, Jacquelynne; Salmela-Aro, Katariina
Lehti tai sarja: Journal of Youth and Adolescence
ISSN: 0047-2891
eISSN: 1573-6601
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 48
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 1131-1145
Kustantaja: Springer New York LLC
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10964-019-01003-4
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67147
YSO-asiasanat: nuoret; nuoret aikuiset; aikuistuminen; siirtymävaiheet; opiskelumotivaatio; työmotivaatio
Vapaat asiasanat: motivation; amotivation; task-value; school transition; school-to-work transition
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2