A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The Development of Motivation and Amotivation to Study and Work across Age-Graded Transitions in Adolescence and Young Adulthood (2019)


Symonds, J., Schoon, I., Eccles, J., & Salmela-Aro, K. (2019). The Development of Motivation and Amotivation to Study and Work across Age-Graded Transitions in Adolescence and Young Adulthood. Journal of Youth and Adolescence, 48(6), 1131-1145. https://doi.org/10.1007/s10964-019-01003-4


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSymonds, Jennifer; Schoon, Ingrid; Eccles, Jacquelynne; Salmela-Aro, Katariina

Lehti tai sarjaJournal of Youth and Adolescence

ISSN0047-2891

eISSN1573-6601

Julkaisuvuosi2019

Volyymi48

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot1131-1145

KustantajaSpringer New York LLC

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10964-019-01003-4

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67147


YSO-asiasanatnuoretnuoret aikuisetaikuistuminensiirtymävaiheetopiskelumotivaatiotyömotivaatio

Vapaat asiasanatmotivation; amotivation; task-value; school transition; school-to-work transition


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-10-05 klo 23:07