Go to Header
Go to Navigation
Go to Content
Go to Footer
Guide
Login (ext. users)
Login (JyU account)
Accessibility
Finnish (Finland)
List of people
>
Tuula Asunta
Home
Persons
Organisations
Projects
Publications
Research datasets
Research activities
Fields of science
Funding programs
Follow-up groups
Keywords (YSO)
Tuula
Asunta
No active affiliation
Follow-up groups
Matematiikka ja luonnontieteet (Department of Teacher Education OKL) (Teacher Training School NORSSI)
Publications and other outputs
2 of 3
Teacher Researcher Net - a Forum of Interactive Professionalism and Empowerment
(
2006
)
Husso, Marja-Leena; et al.
;
A3
Tutkivaa opettajuutta rakentamassa
(
2005
)
Husso, Marja-Leena; et al.
;
A3
LIFE IN THE TEACHER RESEARCHER NET
(
2004
)
Asunta, Tuula; et al.
;
A3
Hyvän matematiikan opettajan jäljillä
(
2002
)
Korpinen, Eira; et al.
;
C2
Student Teachers' Problems In Teaching 'Electrolysis' With A Key Demonstration
(
2002
)
Ahtee, Maija; et al.
;
A1
ESKARI KYLÄKOULUSSA
(
2001
)
Korpinen, Eira; et al.
;
C2
Improving institutional capacity in educational assessment in Mozambique. The case of natural science.
(
2001
)
Pylvänäinen, Matti; et al.
;
A4
New Challenges for Teacher Education and Pre-Service Training Based on the Assessment of Learning Primary Level Science in Mozambique.
(
2001
)
Asunta, Tuula
;
B1
Assessing primary education in Mozambique - students performances in science and mathematics
(
2000
)
Asunta, Tuula; et al.
;
A4
Havainnollisuus, oma tekeminen ja erilaiset oppimisympäristöt luonnontieteiden oppimisen innoittajina.
(
2000
)
Asunta, Tuula
;
B2
Ihmettelen ja tutkin. Opettajan opas
(
2000
)
Asunta, Tuula; et al.
;
D5
Ihmettelen ja tutkin. Oppilaan kirja
(
2000
)
Asunta, Tuula; et al.
;
D5
Koulumenestys ja ongelmanratkaisukyky matematiikassa
(
2000
)
Asunta, Tuula; et al.
;
B3
Tietoa ja toimintaa. Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuksia
(
2000
)
Ahtee, Maija; et al.
;
D4
Tutkiva oppiminen luonnontieteellisen ajattelun kehittymisessä
(
2000
)
Asunta, Tuula
;
B2
Last updated on 2024-17-04 at 21:22