Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 4. kierros (Profi4)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 318905
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 4 000 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.04.2018
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2022
Tiivistelmä
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Yhteyshenkilö (kyllä/ei): Kyllä |
Yhteyshenkilö (kyllä/ei): Kyllä | |
Yhteyshenkilö (kyllä/ei): Kyllä | |
Yhteyshenkilö (kyllä/ei): Kyllä | |
Yhteyshenkilö (kyllä/ei): Kyllä | |
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Web-sivut
https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/tutkimuksen-profiili/profilointi-ja-nousevat-alat
Seurantakohteet
- Aktiivisena ikääntyminen ja hoiva (Jyväskylän yliopisto JYU) AAC
- Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Well
- Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe
- Nanoscience Center (Fysiikan laitos PHYS, JYFL) (Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta) (Kemian laitos CHEM) (Bio- ja ympäristötieteiden laitos BIOENV) NSC
- Opettajien koulutuksen tutkimus (opetus, oppiminen, opettajuus, oppimispolut, koulutus) (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Edu; Aiemmin JYU.Ope
Profiloitumisalue: Aktiivisena ikääntyminen ja hoiva (Jyväskylän yliopisto JYU) AAC; Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Well; Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe; Nanoscience Center (Fysiikan laitos PHYS, JYFL) (Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta) (Kemian laitos CHEM) (Bio- ja ympäristötieteiden laitos BIOENV) NSC; Resurssiviisausyhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Wisdom
Vapaat asiasanat
Nanotiede, solu- ja molekyylibiologia, spektroskopia, rakennekemia, supramolekyylikemia, nanofysiikka, materiaalifysiikka,antibioottiresistanssi, isäntä-patogeenivuorovaikutukset, virustutkimus, polaritoninen kemia, nanokatalyysi
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- The interconnection between evaluated and self-assessed performance in full flight simulator training (2024) Tuhkala, Ari; et al.; A1; OA
- Capturing cognitive load management during authentic virtual reality flight training with behavioural and physiological indicators (2023) Lämsä, Joni; et al.; A1; OA
- Exploring students’ perceptions of self-assessment in the context of problem solving in STEM (2023) Lämsä, Joni; et al.; A1; OA
- Supercrystal engineering of atomically precise gold nanoparticles promoted by surface dynamics (2023) Yao, Qiaofeng; et al.; A1; OA
- Temporal perspective on the gender-related differences in online learning behaviour (2023) Wang, Huanhuan; et al.; A1; OA
- Understanding ligand-protected noble metal nanoclusters at work (2023) Matus, María Francisca; et al.; A2
- The focus and timing of gaze matters : Investigating collaborative knowledge construction in a simulation-based environment by combined video and eye tracking (2022) Lämsä, Joni; et al.; A1; OA
- Reversible isomerization of metal nanoclusters induced by intermolecular interaction (2021) Cao, Yitao; et al.; A1
- Tuning protein adsorption on graphene surfaces via laser-induced oxidation (2021) Sitsanidis, Efstratios D.; et al.; A1; OA