O3 Julkaistu esitys
Evaluating and re-designing an existing literacy support game in a participatory approach with LESLLA teachers (2023)


Malessa, E. (2023). Evaluating and re-designing an existing literacy support game in a participatory approach with LESLLA teachers. In 19th Annual LESLLA Symposium : Bridging the gap between research and practice with LESLLA learners: challenges and opportunities. Autonomous University of Barcelona. https://sites.google.com/view/leslla-19th-symposium/virtual-symposium-videos#h.r5eq8o2zulx5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMalessa, Eva

Emojulkaisu19th Annual LESLLA Symposium : Bridging the gap between research and practice with LESLLA learners: challenges and opportunities

Konferenssi:

  • Low Educated Second Language and Literacy Acquisition

Julkaisuvuosi2023

Ilmestymispäivä09.09.2023

KustantajaAutonomous University of Barcelona

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://sites.google.com/view/leslla-19th-symposium/virtual-symposium-videos#h.r5eq8o2zulx5

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava


YSO-asiasanathyötypelitdigitaaliset pelitkieltenopetuskieltenopettajatkielen oppiminenopetusteknologiamobiilioppiminentoinen kielivieraat kielet

Vapaat asiasanatserious games; educational technology for adult migrants; TELL; usability; participatory re-design with LESLLA teachers; mobile assisted language learning; MALL; second and foreign language learning; second language literacy; LESLLA


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiEi raportoida


Viimeisin päivitys 2024-18-02 klo 18:56