A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Covariation between reading and arithmetic skills from grade 1 to grade 7 (2017)
Korpipää, H., Koponen, T., Aro, M., Tolvanen, A., Aunola, K., Poikkeus, A.-M., Lerkkanen, M.-K., & Nurmi, J.-E. (2017). Covariation between reading and arithmetic skills from grade 1 to grade 7. Contemporary Educational Psychology, 51, 131-140. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.06.005
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Korpipää, Heidi; Koponen, Tuire; Aro, Mikko; Tolvanen, Asko; Aunola, Kaisa; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Contemporary Educational Psychology
ISSN: 0361-476X
eISSN: 1090-2384
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 51
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 131-140
Kustantaja: Academic Press
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.06.005
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54951
YSO-asiasanat: lukutaito; matemaattiset taidot; aritmetiikka; komorbiditeetti; lukeminen
Vapaat asiasanat: covariation; development
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 3