A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Covariation between reading and arithmetic skills from grade 1 to grade 7 (2017)


Korpipää, H., Koponen, T., Aro, M., Tolvanen, A., Aunola, K., Poikkeus, A.-M., Lerkkanen, M.-K., & Nurmi, J.-E. (2017). Covariation between reading and arithmetic skills from grade 1 to grade 7. Contemporary Educational Psychology, 51, 131-140. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.06.005


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKorpipää, Heidi; Koponen, Tuire; Aro, Mikko; Tolvanen, Asko; Aunola, Kaisa; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaContemporary Educational Psychology

ISSN0361-476X

eISSN1090-2384

Julkaisuvuosi2017

Volyymi51

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot131-140

KustantajaAcademic Press

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.06.005

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54951


YSO-asiasanatlukutaitomatemaattiset taidotaritmetiikkakomorbiditeettilukeminen

Vapaat asiasanatcovariation; development


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 20:31