A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
CLIL teachers in Finland : The role of emotions in professional identity negotiation (2017)
Pappa, S., Moate, J., Ruohotie-Lyhty, M., & Eteläpelto, A. (2017). CLIL teachers in Finland : The role of emotions in professional identity negotiation. Apples : Journal of Applied Language Studies, 11(4), 79-99. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201711144252
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pappa, Sotiria; Moate, Josephine; Ruohotie-Lyhty, Maria; Eteläpelto, Anneli
Lehti tai sarja: Apples : Journal of Applied Language Studies
ISSN: 1457-9863
eISSN: 1457-9863
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 11
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 79-99
Kustantaja: Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.17011/apples/urn.201711144252
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55945
YSO-asiasanat: opettajat; tunteet; identiteetti; vieraskielinen opetus; ammatillinen kehitys; ammatti-identiteetti
Vapaat asiasanat: identity; identity negotiation; CLIL; Finnish primary education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 1