A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
CLIL teachers in Finland : The role of emotions in professional identity negotiation (2017)


Pappa, S., Moate, J., Ruohotie-Lyhty, M., & Eteläpelto, A. (2017). CLIL teachers in Finland : The role of emotions in professional identity negotiation. Apples : Journal of Applied Language Studies, 11(4), 79-99. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201711144252


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPappa, Sotiria; Moate, Josephine; Ruohotie-Lyhty, Maria; Eteläpelto, Anneli

Lehti tai sarjaApples : Journal of Applied Language Studies

ISSN1457-9863

eISSN1457-9863

Julkaisuvuosi2017

Volyymi11

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot79-99

KustantajaCentre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.17011/apples/urn.201711144252

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55945


YSO-asiasanatopettajattunteetidentiteettivieraskielinen opetusammatillinen kehitysammatti-identiteetti

Vapaat asiasanatidentity; identity negotiation; CLIL; Finnish primary education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 22:00