A3 Book section, Chapters in research books
eValue ja Amazing Case : ilmiölähtöisen oppimisen arvioinnin kehittäminen opettajankoulutuksessa (2019)


Kainulainen, J., Tarnanen, M., Ratinen, I., Tallavaara, R., & Juntunen, M. (2019). eValue ja Amazing Case : ilmiölähtöisen oppimisen arvioinnin kehittäminen opettajankoulutuksessa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 57-77). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Kainulainen, Johanna; Tarnanen, Mirja; Ratinen, Ilkka; Tallavaara, Riitta; Juntunen, Merja

Parent publication: Tutkimuksesta luokkahuoneisiin

Parent publication editors: Rautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja

ISBN: 978-952-5993-26-4

Journal or series: Ainedidaktisia tutkimuksia

ISSN: 1799-9596

eISSN: 1799-960X

Publication year: 2019

Number in series: 15

Pages range: 57-77

Number of pages in the book: 481

Publisher: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: http://hdl.handle.net/10138/298542

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63118


Keywords: evaluation; investigative learning; phenomena; complicity; human agency; participation; phenomenon-based learning

Free keywords: assessment; inquiry-based learning; agency


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2019

JUFO rating: 1


Last updated on 2021-09-06 at 22:50