G5 Artikkeliväitöskirja
Teacher educators amid conflicting demands: tensions between individual and organizational development (2012)
Hökkä, P. (2012). Teacher educators amid conflicting demands: tensions between individual and organizational development [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 433. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hökkä, Päivi
ISBN: 978-951-39-4639-5
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2012
Sarjan numero: 433
Kirjan kokonaissivumäärä: 127
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1
Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Opettajankouluttajat ristiriitaisten vaateiden keskellä : yksilön ja organisaation välisiä jännitteitä. Julkaistu myös verkkojulkaisuna ISBN 978-951-39-4640-1. Diskurssianalyysi.
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; opettajat; ammatillinen kehitys; ammatti-identiteetti; organisaatiomuutokset; sosiokulttuuriset tekijät; toimijuus; diskurssianalyysi
Vapaat asiasanat: diskursiivinen lähestymistapa; organisaation kehittyminen; ammatillinen kehittyminen; ammatillinen identiteetti; sosiokulttuurinen teoria; opettajankouluttaja
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated