G5 Artikkeliväitöskirja
Teacher educators amid conflicting demands: tensions between individual and organizational development (2012)


Hökkä, P. (2012). Teacher educators amid conflicting demands: tensions between individual and organizational development [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 433. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHökkä, Päivi

ISBN978-951-39-4639-5

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2012

Sarjan numero433

Kirjan kokonaissivumäärä127

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4640-1

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Opettajankouluttajat ristiriitaisten vaateiden keskellä : yksilön ja organisaation välisiä jännitteitä. Julkaistu myös verkkojulkaisuna ISBN 978-951-39-4640-1. Diskurssianalyysi.


YSO-asiasanatopettajankoulutusopettajatammatillinen kehitysammatti-identiteettiorganisaatiomuutoksetsosiokulttuuriset tekijättoimijuusdiskurssianalyysi

Vapaat asiasanatdiskursiivinen lähestymistapa; organisaation kehittyminen; ammatillinen kehittyminen; ammatillinen identiteetti; sosiokulttuurinen teoria; opettajankouluttaja


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-05 klo 19:27