A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Longitudinal associations of first-grade teaching with reading in early primary school (2019)


Tang, X., Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Muotka, J., & Nurmi, J.-E. (2019). Longitudinal associations of first-grade teaching with reading in early primary school. Journal of Applied Developmental Psychology, 63, 23-32. https://doi.org/10.1016/j.appdev.2019.05.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTang, Xin; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Muotka, Joona; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaJournal of Applied Developmental Psychology

ISSN0193-3973

eISSN1873-7900

Julkaisuvuosi2019

Volyymi63

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot23-32

KustantajaElsevier

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.appdev.2019.05.002

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64356


YSO-asiasanatopetusmenetelmätlukutaitolapsilähtöisyys

Vapaat asiasanatopetustyylit


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-05 klo 01:06