A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Longitudinal associations of first-grade teaching with reading in early primary school (2019)
Tang, X., Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Muotka, J., & Nurmi, J.-E. (2019). Longitudinal associations of first-grade teaching with reading in early primary school. Journal of Applied Developmental Psychology, 63, 23-32. https://doi.org/10.1016/j.appdev.2019.05.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tang, Xin; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Muotka, Joona; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Journal of Applied Developmental Psychology
ISSN: 0193-3973
eISSN: 1873-7900
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 63
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 23-32
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.appdev.2019.05.002
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64356
YSO-asiasanat: opetusmenetelmät; lukutaito; lapsilähtöisyys
Vapaat asiasanat: opetustyylit
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1